dinsdag 10 maart 2009

alweer een tijdje geleden...

het gezellige restaurant op het strand















lekkere kreeft op de BBQ
















brood bakken
















langebaan beach














met drie auto's vertrokken we richting Langebaan.... 2 auto's gevuld met Nederlanders, en onzen Chico gevuld met Belgen natuurlijk....




























































's avonds reden we door naar Blueberg strand... Hier zagen we een prachtige zonsondergang
Evy, Ellen, Melina, ik


























Hallo iedereen!
Het is alweer een tijdje geleden, maar vorige week was melina heel erg ziek. We zijn een weekje thuis gebleven en nu is Melina weer op en top gezond...
Na twee ziekenhuisbezoeken, een spuit en vele pijnstillers later was Melina dit weekend weer de oude. Ze had een infectie in de keel waardoor ze bijna niet kon slikken... Maar gelukkig is dit nu allemaal van de baan. Op school hebben ze mij al 'nurse' genoemd omdat ik een week als verpleegster heb gewerkt voor Melina...haha
Dit weekend hebben we weer een supermooie uitstap gemaakt naar langebaan beach.... Een heel mooie plaats. Op het strand is een visrestaurant gelegen, waar je een hele dag vis vanop de BBQ krijgt. Zeker tien gangen! Na de 5de gang begon mijn buikske al te spannen!




Als afsluiter kregen we heerlijke kreeft....MMMM echt superlekker!
Deze week zijn we gestart met ons tweede zintuig 'smell'. Foto's hierover zal ik in het w
eekend op mijn blog plaatsen. Morgen gaan we met heel de school naar Waterfront, daar gaan we een aquarium bezoeken. We hebben er echt wel zin in! Het zal een hectische, maar leuke dag worden.

Dit weekend gaan we met onze Belgische vriendinnen voor twee dagen naar Stellenbosh. Echt een mooie streek waar je veel wijnboerderijen kan bezoeken. Ik hoop dat ik enkele flessen wijn kan meebrengen naar huis....

Dit weekend breng ik verslag uit over onze stageweek en onze uitstap naar Stellenbosh!
daaaag!

ps: Sofie (VDB) Een gelukkige verjaardag e meid!!!! Hopelijk heb je goed kunnen vieren met al de stagestress?


xxx

2 opmerkingen:

  1. Zoals we gewoon zijn dus, veel profiteren van de zaak... ziet er niet slecht uit hoor, zo'n kreeftje. Hebben je net gezien op tv, zelfs Zinke mocht wat langer opblijven...ge kwam nog treffelijk in beeld, maar tegenwoordig kunnen ze veel photoshoppen he.
    Groetjes van ERISZIJI en btw; de communiefeest is een weekje vervroegd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah mijn liefste nonkel (hum hum)
    als ge braaf zijt breng ik u een kreeftje mee....
    Das geen probleem, ik kom wel een weekje vroeger af voor Zinke haar communie!

    vele groetjes aan iedereen daar!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen