vrijdag 6 februari 2009

Chico-dag!!!!!


















































kraampje waar je saucissen en hamburgers op een broodje kan kopen


















Hallo iedereen!!! Vandaag kwam eindelijk onze Chico toe!!! Das echt een belevenis op zich! Ik en Melina hadden toch heel veel schrik omdat links rijden toch zo simpel niet is! Maar na een kleine tour hier in de straatjes zag ik hetwel zitten. Gewoon heeeeeel veel gas geven is de boodschap! Vandaag was het weer snikheet dus besloten we naar het strand te gaan. Melina zag de rit in het begin niet zo zitten dus besloot ik om er naartoe te rijden! Da was echt lachen geblazen! De borduren zijn hier echt heel hoog en één keer ben ik daarper ongeluk over gereden! Maar de chico heeft het overleeft. Melina vertelde me waar ik naartoe moest rijden en ik gaf gas! we zijn echt een goed team! Na een goed uur rijden met enkele omwegen en gezwollen voeten kwamen we eindelijk aan! We vonden een goede bewaakte parkeerplaats waar ik de Chico goed kon parkeren. Het strand is hier echt prachtig en omgeven door hoge bergen. Het water is wel ijskoud maar dat deed echt wel deugd!!! Hopelijk heb ik al een kleurtje! Na een uurtje zonnen was het tijd om eens lekker te gaan eten. de restaurantjes aan het strand zijn echt supermooi en niet duur. De ribbekes waren echt hel lekker maar zoals ge kunt zien bennek nog ni verdikt! hahaha Melina zag de weg terug wel zitten en heeft ook heel goed gereden! Op een half uurtje waren we al terug thuis want er was geen verkeer meer! Morgen gaan we op stap met 17 studenten. we gaan met de bus kaapstad bezichtigen. is benieuwd wat dat gaat geven!!! see you later alligator!!!! xxxxxx kijk ook naar melina haar site: http://melinainkaapstad.blogsp/



















ot.com/






































Geen opmerkingen:

Een reactie posten