donderdag 5 februari 2009

ons eerste dagje in Kaapstad

Vandaag was het ons eerste dagje in Kaapstad!
Ik heb heel goed geslapen in mijn nieuwe bed en toen we wakker werden kon de verkenning beginnen. Deze ochtend kwam er een nieuwe huisgenoot aan (uit Nederland), en zij is een hele dag met ons meegeweest.
Enkele straten verder is er een SPAR waar we echt alles kunnen vinden. Verhongeren zal ik hier zeker niet doen. Onze tocht ging verder naar een grote baan waar een klein shopingcenter is gelegen. De mensen zijn hier heel vriendelijk en tonen u overal de weg. Toevallig lag er op de grote baan ook een MC Donnalds (wat waren we blij). Je eet hier een big-mac menu voor maar één euro tachtig!!!

In de namiddag is Katelijne van 4-exchange ons komen oppikken voor een kleine rondtoer. Het strand is hier echt prachtig en de natuur rond de tafelberg is supermooi! Morgen als we onze auto hebben gaan we hier naartoe en kan ik hier foto's van laten zien. Want nu moest ik foto's nemen van in de auto en die zijn niet zo duidelijk. De huizen rond het strand zijn niet te beschrijven. Zo sjik en groot!! Das alleen maar voor rijke mensen!
Het was vandaag ook heel warm, rond de 30 graden!!

Nu gaan we een stukje stokbrood eten met choco!!!

Tot morgen voor meer nieuws!!
PS: Machteld bedankt voor u superleuke cadeau's!!! Ze gaan mij echt goed van pas komen hier!!! Echt merci!!!!





er is genoeg cola in de spar:














we hadden honger en wat kwamen we toevallig tegen??? Jajaja, de MC Donnalds!






















































Het prachtige uitzicht:
































onder de palmboom:







1 opmerking:

  1. In de luchthaven was het nog pizza. Nu McDonald's, haha zo kennen we Kato ;). Ik heb toch de indruk dat je er een culinair festijn van aan het maken bent :). Dus volgende foto's: Kato in de Burger King.

    Greetz
    Joren

    BeantwoordenVerwijderen