zondag 8 februari 2009

dagje waterfront

Haai everybody.

Vandaag was het een heel rustige dag. we zijn deze middag vertrokken naar waterfront. hier hebben we eerst het shoppingcenter onveilig gemaakt! je vindt hier heel dure winkels maar ook enkele goedkopere. Buiten aan het water valt er ook veel te beleven. er treden veel groepjes op, je kan er boottochten maken, een aquarium bezoeken enzovoort. hier lopen echt veel toeristen rond. Ik heb natuurlijk ook iets gekocht, een bloemenrokje en Melina heeft een kleedje gekocht. Vandaag was het niet zo warm. Er was vaak mist en wind. Straks gaan we misschien nog iets eten of drinken. Dinsdag gaan we voor de eerste keer ons schooltje bezoeken. Heel spannend!!!

tot morgen allemaal!!!!

xxxxx







djembé-muziek (echt iets voor papa)





zingende mama's




















waterfront


zoals ge ziet: heel dure winkels
mijn nieuwe aanwinst: bloemenrokje

5 opmerkingen:

  1. Katje!!! Ik ben zeeer jaloers op al die mooie beelden, leuke verhalen!Mosselen in 'Den Anker' zijn een aanrader! Zit je dicht bij Camps Bay? Daar logeerde ik toen, met geweldig zee-zicht! Hopelijk valt de stage (op schoolgebied dan) ook goed mee! Ik ben hier nu op de crèche, waar ze ook enkel maar positieve reacties hebben op jouw stage! Nog hééééél veel plezier, geniet ervan! Adi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kato
    Terwijl jij in het warme Zuid-Afrika bent, zitten wij in het regenachtige en koude Belgenland! Brr! De foto's zijn supermooi. Tis echt om jaloers op te worden!!
    Heel veel plezier nog en groetjes aan Melina!!
    Machteld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey adi!
    doe iedereen in de crèche de groeten van mij!!!Ik verblijf in Observatory een echte studentenwijk maar Camps Bay is maar tien minuutjes rijden! De mosselen gaan we zeker eens gaan uitproberen!!

    dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Machteldje!!!

    doe jij dat daar ook goed met je stage in het koude Belgie! Ik denk aan jou!!!
    dikke kus
    ik mis je
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Kato, Het is heel leuk om te zien hoe het ginder gaat met jullie. Geniet ervan want hier is het bibber koud.Nog veeeeeeel plezier grtj Gill

    BeantwoordenVerwijderen