woensdag 4 februari 2009

Hallo Kaapstad!!!!

Hallo iedereen!!!

Dinsdag 3 februari was het eindelijk zover!!! Vol goede moed kwam ik aan te Zaventem. Melina en co stonden mij al op te wachten. Het afscheid viel ons zeer zwaar, alles werd gefilmd door een cameraploeg van VTM die toevallig op de luchthaven aanwezig waren.

Zonder te beseffen waar we aan begonnen stapten we naar onze gate. Ons vliegtuig naar Londen had drie kwatier vetraging dus hadden we nog tijd voor een PIZZA!

Onze vlucht naar Londen verliep vrij vlot maar eens aangekomen in Londen begon de HEL!!!

- 8 uur vastgezeten op het vliegtuig omdat er ijs in een vleugel zat!!!
- De airco was stuk waardoor iedereen aan het smelten was op het vliegtuig!
- Na 8 uur wachten stegen we eindelijk op om 3 uur 'snachts!!!
- Toen ik eindelijk wat kon slapen stapte er een vrouw van 150kg op mijn voet!!! (heel pijnlijk)
- Melina's buurman op het vliegtuig zijn rasta's stonken en de Fransman voor mij vond het nodig om zijn zetel 2 meter achteruit te zetten!
- Na veel irritatie kwamen we aan in het prachtige Kaapstad!!!

Het weer is hier super!!! 26 graden!! Ons huisje en kamergenoten vallen goed mee en de buurt ziet er ook heel leuk uit!!! morgen gaan we verder op verkennig en krijgen jullie meer nieuws!!!
Nu gaan we eindelijk slapen want het is hier al één uur 'snachts!!!

tot morgen met meer nieuws!!
xxx Kato
onze living









de krottenwijk van aan de luchthaven


het eten op het vliegtuig


















ons vliegtuig naar Londen















Pizza in Zaventem











































































2 opmerkingen:

  1. Hey Meid!
    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen ondanks alle hindernissen :p.
    geniet ervan!!

    Dikke kus
    Machteld
    Ps: Cadeautje al opengemaakt? Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hei!

    Het ziet er daar goed uit! Ik blijf jullie volgen é!
    Succes!
    Take care...

    På gjensyn!

    BeantwoordenVerwijderen